Pagina's

zondag 17 februari 2013

Stoffenwinkel

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het ontwerpen van designs voor stoffen.


Dit zijn twee voorbeelden daarvan. De stoffen zijn in verschillende afmetingen te drukken, dit gebeurd bij Spoonflower, een bedrijf in de Verenigde Staten, 

Eerst heb ik de ontwerpen gemaakt en daar de voorbeelden van besteld. Die zijn vrijdag binnen gekomen. De proefafdrukken zijn op gewoon katoen, maar er zijn 10 verschillende stoffen die bedrukt en besteld kunnen worden. Nu ik weet dat ze goed zijn, kan ik ze te koop aan gaan bieden. Dat doe ik via een Spoonflowerwinkel.
Op dit moment staan er 8 designs in mijn winkel en zijn er nog 4 designs klaar voor de verkoop, die worden binnenkort toegevoegd. Aan een uitbreiding van de collectie wordt gewerkt.


Voor mij weer een andere, leuke en nieuwe manier om lekker bezig te zijn.