Pagina's

vrijdag 19 augustus 2016

Druk bezig

Druk bezig met van alles wat ik niet kan laten zien. Toch even een kleine blik op een paar details.
Allereerst een detail van mijn quilt die te zien zal zijn op de ATT, Algemene Tentoonstelling in Breda, van 24 t/m 27 augustus 2016.


En een foto van een stukje stofbewerking. Zijden organza en -cocons, in combinatie met synthetische materialen, een spannend geheel....


Nu weer hard aan het werk. Er moet nog wat gebeuren voor ik maandag naar Nederland vertrek.



7 opmerkingen:

Beth zei

I think I especially like your attention to details and how interesting you make each inch. Can't wait to see the completed pieces when it is "time".

els zei

Dat ziet er weer heel erg veelbelovend uit en wordt vast een succes op de ATT. Goeie reis en veel plezier. Ben heel erg benieuwd naar de foto van het uiteindelijke resultaat.

Marlien zei

Oh in Breda!
Dat is dichtbij.
Ik ga ff kijken of het me lukt om daar naar toe te gaan.

Hannie de Beer zei

Spannende details! Ik zal je werk zeker zien in Breda, er hangt ook een werk van mij .Ben je ook bij de opening?

Gus en Juul zei

Wat een prachtige details van je werk dat in Breda gaat hangen. Ik ga het zeker in het echt bewonderen!

Hannie de Beer zei

Vandaag je prachtige quilt in Breda bewonderd. Subliem de vormgeving, en het intensieve borduurwerk. De vele steekjes maken er een bijzonder werk van !

Marlien zei

Vandaag je werkstuk bewonderd.
Ik heb er een heel erg originele foto van. ( Met een verhaal)
Die wil ik je wel toesturen per mail of pb op facebook.